FAQ (Veel gestelde vragen)


FAQ

Vraag: Is de BTW inbegrepen in de kosten?
Antwoord: Ja Bij alle getoonde prijzen is de BTW inbegrepen.

Vraag: Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Antwoord: Tot een bestelling van € 20,00 betaald u € 3,95 Hierboven zijn de verzendkosten gratis!

Vraag: Zijn er betaalmethoden waarvoor een toeslag wordt gerekend?
Antwoord: Ja, die zijn er. Bij betaling onder rembours zijn de betalingskosten €17,45 en bij Billink €1,49 plus 2,95% van het totaalbedrag (bij €10,- komt er dus 1,79 extra bij aan kosten en bij €100,- komt er dus € 4,44 bij!)

Vraag: Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Antwoord: U kunt betalen met IDeal, met MiniTix, met Master Card, onder Rembours, Billink of door middel van overschrijving. Natuurlijk kunt u als u het zelf komt halen ook aan de kassa in de winkel betalen met contant of Pin.

Vraag: Hoe werkt het achterafbetalen via Billink?
Antwoord: Billink voert voor RC-Model.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een Factuur van Billink per e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij RC-Model.nl via Billink betalen tot een bedrag van €250,00. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen via Billink voert Billink een gegevenscontrole uit. Billink hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling via Billink niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met Billink opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de Billink website.

Vraag: Hoe kan ik een artikel retourneren?
Antwoord: U kunt het natuurlijk terug brengen in de winkel. U kunt het ook toesturen. Hiervoor kunt u het beste gebruik maken van ons retourformulier. U vindt dit onder het kopje Retour & Klachtenformulier

Vraag: Hoe lang heb ik bedenktijd? (herroepingsrecht)
Antwoord: Als u binnen 30 dagen spijt heeft van uw aankoop, kunt u het (mits ongebruikt, onbeschadigd en indien mogelijk in originele verpakking) retourneren. Zodra wij het product retour hebben ontvangen en beoordeeld krijgt u uw aankoop bedrag binnen 30 dagen retour. (U krijgt uw aankoopbedrag inclusief de verzendkosten terug. De kosten voor het naar ons retourzenden komen wel voor uw rekening)

Vraag: Hoe kan ik een LiPo accu het beste bewaren?
Antwoord: Een LiPo accu kan defect raken als deze niet goed wordt bewaart. Het langste plezier heeft u van een LiPo accu als u deze half opgeladen / half ontladen bewaart. U kunt hiervoor de accu leegrijden en vervolgens voor de helft v.d. normale laadtijd laden.